Loning for

Jobbar sent idag också så det blir inget benpass för mig. Hade gärna gjort det faktiskt eftersom jag vet att det är bra träning och för att jag vill bevisa att jag klarar det men jag känner att jag behöver pengar. Kan göra benpasset en annan gång om det skulle vara jätte viktigt att få det gjort.

Har suttit och funderat på vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent. Har lekt med lite bilder. Hoppas på att hon inte läser min blogg vilket jag inte tror. Men man kan aldrig vara säker.

Nej ska iväg och jobba nu. Det tar emot lite vill jag lova, men tiden brukar gå rätt fort.

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Elli

glad att du missade träningen, de var inte benpass, utan styrka :O :(

2010-08-05 @ 21:21:37
URL: http://ellimungo.blogg.se/
Postat av: Karro

Ja Fia sa det. Hon var helt slut när hon kom hem :P

2010-08-06 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0