one love

Hade det jätte trevligt igår med mina tre töser. Vi åt tacos och pratade om allt som hänt på Grekland och här hemma under dessa veckor. Carre är brun som en pepparkaka med en söt liten rosa nos. Haha. Sötnos!

Fick jätte fina armband från Naxos


Fick även hem min tröja jag beställde från junkyard. Den var lika skön som den såg ut. Fia & Carre provade den också och passade grymt bra på dom med. Kan bli att ha på sig i höst.

Ikväll vet jag inte vad som händer, om inte annat ladda inför matchen imorgon. Jag siktar på en vinst. Blir nästan samma lag som mot djurgården förutom att Moa & Söööderberg är i Älvdalen på musik och motor. Så får byta runt i femmorna igen. Är lite jobbigt i början när man spelar med massa olika. Man vet inte riktigt vart man har folk. Men därför vi testar olika nu så vi vet hur vi ska köra sen när säsongen drar igång.

Jobb idag igen mellan 12.00-19.00. yey...


Kommentarer
Postat av: carre

hahah kan inte sluta pilla! ;D ohyes, den tröjan kommer du inte ha länge till ;D jag beställde en tröja idag, bara råkade.

2010-08-14 @ 00:45:51
Postat av: Karro

VA? länka! :)

2010-08-16 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0