Söndagen

Jag hade inte träffat min mamma på en månad så denna dag tänkte vi hitta på något tillsammans. Så jag, Fia, Mamma och Ronny åkte till grönan. Vi köpte ett 5-kampshäfte och med den fick man två gratis åkturer. Vi började med berg-och-dal banan, då enades vi oss om, när vi hade stannat, att det kanske inte var den bästa karusellen att åka dagen efter.. Jätte mysig dag på grönan

Bilder








Förövrigt så blev ställningen i 5-kampen:
1. Mamma
2. Fia
3. Jag
4. Ronny

Efter grönan åkte vi till hötroget och träffade Carro. Vi gick och åt först, sen gick vi och kollade på bio. Såg Beck - levande begravd. Läskigaste beck jag har sett iallafall. Man hoppade till några gånger. Jag till och med skrek rätt ut en gång. Carro sa när vi gick in i biosalongen: "Antar att du sitter i mitten Karro" Du känner mig  min vän.

Fick även en present av mitt hjärta, jag fyllde ju år i juli.
Glömde att öppna den när hon var med så öppnade när jag kom hem. Blev alldeles glad när jag öppnade. Tack mitt hjärta!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0