sun is shining

Fan vad folk är dåliga på att blogga.
Tråkigt, mycket tråkigt
.

Jag vaknade halv tio idag... brukar alltid vakna vid åtta och gå upp då. Kan ha varit för att jag och Fia kollade på Pride & Glory igår. Kollade inte på klockan så vet inte hur sent det blev men efter tolv tror jag iallafall. Men det gör inte mig någonting att jag sov så länge, det var bara skönt. Det är ju ändå fredag så då kan man gå och lägga sig när man vill. Fast ska till bosön skit tidigt imorn..

Bakade som sagt dumlekakor igår. Åh det är så goda.


Patrik på posten har gjort en stor boll med bara massa gummisnoddar. David skulle studsa den i marken och den flög upp i luften och träffade taket jätte hårt. Det roliga var att han inte ens tog i. Den där bollen är bättre än en studsboll, jag lovar! Lite roligt


Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer du hit med en kaka nu då ;)

2010-08-06 @ 11:54:50
Postat av: Karro

jaha jag har börjat jobba som en assistent...?

2010-08-06 @ 12:30:45
Postat av: Fia

japp, jag betalar bra ;)

2010-08-06 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0