Helgen

Lördag:
Efter matchen i lördags åkte jag till älskling i heby. Så fort jag kom fram gick vi ut med varsin påse för att plocka svamp. Kantareller. Guuuud det är ju så gott. Har en period nu när jag är sugen på kantareller hela dagarna. Men de är ju så dyrt att köpa och i skogen hittade vi inga. Så vi gick hem med tomma påsar och en besviken Karro..

Jag ville inte skita ner mina vita converse så jag satte ett par strumpor över skorna

Besvikna åkte vi till Konsum och köpte saker så vi kunde göra egna pizzor. Olle tyckte det var onödigt att vi inte åkte till pizzerian och köpte pizza eftersom det var billigare. Men hemmagjorda är MYCKET godare.

På min halva är det mozarella och oliver. yummi!

Sen blev det mysa framför tv:en för hela slanten. Satt och skrattade åt Tobbe i köping. Han måste ju vara den skönaste killen i köing. Helt klart.

Snuspuss

Finnus


Buse


Mitt hjärta

Söndag:
Skulle ha varit med Hanna och Adam men dom var nog slut efter bröllopet så dom kanske inte orkade göra något. Så jag och älskling åkte till Nanny och träffade Peter för första gången. Wilma var där också. Mysunge! Sen åkte vi gemensamt ut till husvagnen och åkte ring och åt på puben nere vid campingen. Total mysig dag.

Vi lärde Wilma och köra bil..



Det var min helg. Helt underbar!


Kommentarer
Postat av: silvermooon

Vilken söt unge :)

2010-08-16 @ 13:33:29
Postat av: karro

ja visst är hon! Olles systers barn :)

2010-08-16 @ 14:43:01
Postat av: Ulf Ove Johansson

Jävligt skön helg måste jag hålla med dig om :) <3

2010-08-16 @ 15:15:33
Postat av: Karro

Bra Ulf!

2010-08-16 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0