tittut

Var fan kan man köpa en hålslagare? Finns det inte på coop lär det väl inte finnas någon annanstans heller? Har letat som en jude. Måste få koll på alla mina papper som jag gärna sprider omkring i hela lägenheten. Alla anställningsavtal, skattebrev, lönespec. ja allt jävla skit man får hem. gaah!

Var fint väder i morse och kände att jag nog måste gå ut en sväng så jag tog bilen till Vallentuna för att hämta min post hemma så påvägen tillbaka börjar det regna. Gött! Då kan jag lägga mig i soffan och läsa nya veckorevyn med gott samvete..

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Valfri bokhandeln till exempel :-P

2010-08-25 @ 11:06:48
Postat av: Karro

ja jag vet men jag ville vara lite smart och hitta en lite billgare på billga affärer men icke!

2010-08-25 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0