10.02.18

Ikväll är det träning igen. Fick välja mellan att träna eller kolla på AIK - Caperio. Vi ville träna :) Har inga matcher i helgen. Ganska skönt faktiskt. Även fast jag älskar att spela. Träningen igår var väldigt rolig. Hasse var där, kul kul!

När vi var hemma hos Jenne i måndags så hände en liten olycka. Jag Linda och Jenne satt i hennes säng, så kommer Carre och ska sätta sig.. Dunderklumpen själv! PANG. Sängen brakade. Gick nyss in på Jennes & Amandas blogg och kikade. Läste ett roligt inlägg som Jenne skrivit.. förlåt gummsan men jag skrattde mig igenom det! Stackars flicka.. ;) Här har ni det.

Vill tatuera mig snart igen.. PENGAR TACK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0