10.02.19

Lite roligt att jag tillängnade ett helt inlägg till en kanin..
Då har man mycket att skriva om.
Men Snövit är ingen vanlig kanin, hon är en ovanlig kanin. 
Ibland tror hon att hon är en hund. 

Skit samma! 

DET ÄR SNART HELG! Jag slutar halv fem idag. Inte så jätte långt kvar.
Sitter och dricker te för fulla muggar och har precis ätit upp min
macka som jag bredde i morse. Kom en halvtimme försent till jobbet idag btw.
Snökaos. Tänk att sthlmare aldrig lär sig att köra bil i snö. Hur svårt kan det vara?
Det är vinter en gång om året och fortfarande har folket inte lärt sig.
Så fort det börjar snöa lite är det världens köer på vägarna.. 
köer förresten.. Vad fel det såg ut när man skrev det.

yäyä, skirver bara massa skit så avslutar här, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0