Dagen började iaf bra..

..Eller?

Fick gå upp en kvart tidigare än vanligt för att inte komma försent till jobbet som jag har gjort två dagar i rad nu. Satte på mig kläderna, satte upp håret, borstade tänderna och begav mig till köket. Tog den ända mackan som fanns kvar, bredde ett rejält lager med messmör på, som är förjävla gott, la den i en plastpåse och började min resa till jobbet. Satt hela vägen och hoppades på att jag skulle komma i tid med tanke på utskällningen man fick dan innan att man hade kommit försent. Detta var då på katastrof dagen, ja alltså som jag kom en halvitmme försent.. Ja den dagen dom i stortsett sa på nyheterna att man skulle stanna hemma från jobbet om man kunde. Förlåt för att man kom försent.. men jag kom iaf fram till jobbet..

Jo över till det som förstörde min förmiddag. Kommer fram till jobbet stämplar in och muttrar för mig själv att idag kom jag fan inte försent trots köerna. Hämtar en kopp te och sätter mig vid min data. Tar upp min macka och.. FAN, DEN ÄR MÖGLIG! HELVETES JÄVLA FITT NISSE!

Så nu sitter jag här med en kurrande mage och en liten släng av illamående.




Note to self: Bre aldrig mackan i mörker! Om man inte vill ha en grön macka det vill säga..

Kommentarer
Postat av: Fia

men jag köpte ju nya färska mackor igår? :O varför tog du inte dom?

2010-02-25 @ 11:18:41
Postat av: Karro

Kolla damtumet när jag skrev detta inlägg lill vän :P

2010-02-25 @ 14:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0