Den där jäkla hårfärgen..

Har varit,
Brunhårig
Rödhårig
Blond
Svarthårig
Mellanblond..
you name it!

Nu funderar jag på att bli brun hårig igen..

Himla jox.

Hittade lite bilder på olika färger jag haft. Orkar inte leta upp fler, men här är iaf några exempel.

 
             Brunblond                                      Svart nästan

 
                    Svart                                           Röd, lila, svart
       
 
              Mörk brun                                      Jadu, vad är detta för färg?


 


... och nu är jag blond.

What to do!!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Dagens I-lands problem :-P

Jag skulle satsa på svart/mörkbrun

2010-02-16 @ 11:20:39
Postat av: Lindus

Satsa på kastanjebrun, det är jättefint! Jag gillar den tredje sista bilden, den till vänster :) Någon nyans i brun iallafall skulle vara skitsnyggt!!

2010-02-16 @ 20:06:15
Postat av: Karro

Visste att du tyckte det Linda ;D

2010-02-17 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0