En sak till..

.. Eftersom mina två vänner har en gemensam blogg, som ni för övrigt kan läsa här, och jag tyckte att det var en mycket bra ide så därför snor jag den..

Det är inte så många som vet att Fia faktiskt har en blogg. Är förståligt då den bara uppdateras 1 gång i månaden om man har tur. Så jag tänkte att hon kunde skriva här istället när det är något hon vill skriva. Då blir den här bloggen också mer uppdaterad. Guuuuu så bra!

Right Fisen? Har vi en deal?

Nu satsar vi på att tjäna 1 miljon i månaden på den här bloggen..

Kommentarer
Postat av: Amanda

måste vara några riktigt smarta personer som kom på den idén :)

2010-02-10 @ 15:03:46
Postat av: Fisen

Okej, nice! Vi har en deal! Jag börjar direkt ;)

2010-02-10 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0