Fras enters Karro89.blogg.se

Hej alla vänner och ovänner!

Ja jag har som sagt också en blogg, men eftersom läsarna nästan aldrig steg över 10 läsare och det oftast inte fanns så mkt kul att skriva så blev det ett nerlagt projekt. Men att skriva på en så populär sida som Kirris gav mig helt plötsligt massor av energi.

Hela denna vecka har jag spenderat med att hosta, snora, äta alvedon, hostmedicin och rån. Ja, efter två veckor på dagis så är man en vandrande snormaskin. Men som tur var har vi vi ju rdan vunnit serien så känns det inte lika tungt om jag skulle missa en match i helgen, även fast det är bland det roligaste som finns att spela innebandy.

Och tydligen som karro skrivit ligger jag och stönar om nätterna, jag kan med handen på hjärtat säga att jag liggeri inte och drömmer snuskiga saker, i så fall är det helt omedvetet. Att jag stönat just dessa tre dagar beror mest troligen på att min hals är fullt med segt äckligt slem som gör att jag får anstränga mig för att kunna andas ordentligt :P Karro tror mig inte, men hoppas hennes läsare gör det.


Cool bild vi tog i helgen.

Så det va mitt debutinlägg i Kirris blogg, nu behöver vi bara vänta på att miljonerna ska rulla in Kirri :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0