Freeedagsmyyyys

Fia den lilla kråkan har smittat mig!

Träningen igår var mycket ansträngande för min del. Kändes som jag svalde blod hela tiden för att det smakade järn. Mums! Kände att jag inte orkade så mycket men ville så gärna gå på tränigen och träffa alla. Kunde ju inte träna varken i måndags eller i tisdags. Så det var helt klart värt det. Ska bara vila nu till matchen på söndag..

Ska till älskling ikväll. Min bebbe!

Just i denna stund sitter jag och tänker på vad jag ska äta till lunch..? Noll ideér. Blir nog antagligen Willys.. men vad ska man handla där? Dagens problem. Alla dagars oändliga problem.

Helgen kan nog bli bra. Vill att den ska börja NU. Det är fem och en halv timme kvar tills jag har officiellt helg. CANT WAIT

//Kirri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0