GE MIG EN MILJON

Hade jag varit rik hade jag slängt nästan alla mina kläder i min garderob och shoppat så in i helvete mycket kläder.. Är shopping sugen. Har kollat massa hemsidor och har hittat jätte mycket kläder. Har jag råd? egenligen inte.. damn!

Ikväll är det träningen, i skarpäng.. suck.

Längtar tills imorgon kväll, då är det film mys med Carre & Fia. Ska kolla efter några bra filmer här på jobbet som man kan låna. Ugly truth och heartbreak hotel står iallafall högt upp på listan. ÄLSKAR heartbreak hotel. En film man måste se innan man landar i graven. Helt klart.

N o m o r e t o s a y,

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heartbreak hotel, best ever!!

2010-02-04 @ 21:59:39
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Karro

OH YES!

2010-02-05 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0