Helgen är slut '

Ganska skön helg måste jag säga. Middan med några från jobbet i fredags var både god och rolig. Åkte hem till Cizzi efter middagen och spelade twister. Det var läänge sen.. Och det är lika jobbigt som man kommer ihåg att det var. Fick en liten god jäger också, myms!

I lördags var jag och badade i fyrishov med Olle och några från hans familj. Jag var den ända som inte hoppade från 10:an.. ;/

Igår var det matchdags. Det var en ganska rolig match. Djurgården bjöd på lite motstånd. Det gillas. Var lite orolig där i andra ett tag att vi kanske skulle förlora trots allt men det gick över i tredje, denna match skulle vi bara ha!! Och klart vi vann, vi är ju Täby fc :)

Nu ska jag jobba vidare.. slutar halv fem från och med nu. Istälelt för sex! GILLAS!

Lilla Clara när hon var en liten bäbis, mys!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag tror det är min lilla gullunge Clara du håller i... Eller??

2010-02-03 @ 21:53:33
Postat av: Karro

Är det? :O Dom var ganska lika där! :) Måste ändra på en gång! :)

2010-02-04 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0