HELGEN GOTT FOLK

Fredag: Eftersom jag och älskling inte kunde träffas på alla hjärtans dag så firade vi ett år denna dag istället. Vi hade jätte mysigt. Kollade film, käkade (älskling lagade mat), badade och myste massor. Tack för en underbar dag hjärtat!

Lördag: Kom hem från Olle vid sextiden. Skulle lekt med Isen, Carre, Mickis & Lise men Fia var fortfarande sjuk och jag kände mig inte heller helt hundra så hamnade tillslut hemma i soffan och streck kollade One Three Hill. Skulle kunna vara den bästa serien som någonsin gjorts. Jag är kär!

Söndag: Samling till match halv ett. Gick in på plan och slog Huddinge med 9-0 och säkrade seriesegern. Känns rätt skönt! Spelade med Jenne & Isen. Snurrar runt rätt mycket bland kedjorna. Är bra att man lär sig spela med olika personer. Dock får vissa alltid spela med samma. Men det är väl kanske mest synd om dem. Jag känner iallafall att jag utvecklas. Det är alltid postivit :) Efter matchen åkte jag ocg Fia hem och käkade. Sen hämtade vi upp Linda och åkte till Carre och lekte. Det var jätte mys, popcorn, Lindas äckliga chips (ni vet sånna man köper utomlands för att det inte finns några andra) och oreos (stavning?).

Bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0