Hörde jag fredag?

Så jävla skönt!

Sitter själv och jobbar, eller Cizzi är här men Jessica som jag jobbar med är borta så jag får ta hand om kundtjänst själv. Men det är inte så mkt just nu så det är helt okej. Träningen igår var rolig, pratade med Malin om inställning innan träningen och att humör smittar av sig. Sant. Så jag gick in med inställningen, inte vara bitter! Tyckte att det funkade. Hansén var och tränade med oss igår igen, jätte kul! Täby is hade inte ringt henne och sagt att det inte var någon träning så hon stod där helt själv. Schysst! Men blir man förvånad? NEJ. Fittigt.

Över till något helt annat:
Som Cizzi har skrivit på sin blogg så har vi väldigt olika smak på killar. Alla som känner Cizzi vet att hon har gråradar, och vad betyder det? Jo hon går efter gråa hårstrån.. det är precis vad det betyder. Ju mer grått destobättre. Yummi!

Nu ska jag jobba vidare. Undras vad man ska käka till lunch?!


Kirri & Fialotta

Kommentarer
Postat av: Fia

Ceasarsallad :D det är jag fett sugen på ^^



Tycker vi ska ha minispa imorrn :D måste fila mina fötter, men den grovaste filen vi har :P

2010-02-26 @ 11:02:34
Postat av: Kirri

Vi ska äta Kina buffé tydligen ;) Jag hänger på, bara jag slipper käka på willys idag igen ;P

2010-02-26 @ 11:04:52
Postat av: Fia

Åh gud vad gott, nu blev jag sugen på det :P Jesper hör ju inte av sig heller, så blir väl att äta själv :P lite väl att gå på kina själv ^^



Själv blir det mexicanagryta på dagis idag :P

2010-02-26 @ 11:12:05
Postat av: Kirri

trodde du att han skulle höra va sig..? HAHA ;) den killen är rätt bra på att komma med bortförklaringar! Tråkigt!

2010-02-26 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0