FIA HÄR!

Vilken natt, somnade runt 04.47 eller det va sista gången jag kollade klockan iallafall :P Nu idag känns det som jag förlöser små elefantbebisar via halsen varje gång jag hostar, gud så ont det gör! Hoppas jag kan få bli frisk till helgen så man kan göra nånting :P blir ingen träningen ikväll iallafall och ingen match i helgen, får väl va speaker då kanske eftersom min pappa kanske itne skulle på matchen och han brukar vara det :)

Karro ska ju som sagt köpa en Shih Tzu så tänkte jag skulle visa min vovve jag vill ha :D dom kommer bli som bill och bull som springer omkring och busar och är söta :D



Karro och jag har pratat lite om en grej och då skrev hon en skrämmande sak..

Tänk att en dag inse att en människa ni trott er känna utan och innan helt plötsligt är en total främling?


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Fiiiiia; du måste ju skriva ditt namn först, blir ju alldeles förvirrad här :-P

2010-02-11 @ 13:26:14
URL: http://whodareswins.blogg.se/
Postat av: Karro

Fixat;)

2010-02-11 @ 15:18:56
Postat av: FIa

oj sorry :P



vi kanske får börja göra som våra vänner och avsluta med /F eller /K

2010-02-11 @ 15:31:39
Postat av: Caroline

GUD VAD SÖt!!!

2010-02-12 @ 18:38:27
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0