Kista all night!

Kvällen men tjejerna igår vad skita bra. (lite tråkigt att vi var så sega så inte Jenne kunde vara med :( Men en annan gång!)Var i Kista centrum från fem till elva. Hann med att shoppa äta jäätte gott kött med bästa bea och bio. Valentines day. Tycker dock inte att den var så speciellt bra. Det var vissa tillfällen den var jätte rolig men i det stora hela.. sådär! Det är inte så att man skulle se den igen om man säger så. Inget att hurra för.. ja ni fattar min poäng!

Resten av helgen spenderades i soffan framför Prison Break. Har fått hem säsong 1, 2 &3, så vi har börjar om från början nu. Älskar serien! Har iofs bara sett säsong ett på tv, men gillar det jag har sett.

Älsking har varit hemma hos mig sen i tisdags, han går igenom en ganska jobbig sak och jag är glad för att det är hos mig han vill vara.. Försöker hjälpa honom så gått jag kan. Inte så lätt alla gånger. Men man är ju inte mer än människa..  jag försöker iallafall. Älskling <3

Har ju flyttat in min säng i mitt rum nu så Fia har varit lite bitter de senaste dagarna för att hon måste sova själv. Jag tycker det är lite komiskt. Ligger mest och skrattar när hon smäller i dörrarna på kvällarna. Kanske hade du inte legat där själv om du inte varit så kräsen(?) Hon vart jätte arg när hon inte fick sova mellan oss i min 1.40 säng. Trodde inte hon var allvarlig först men icke sa nicke, hon var fullt seriös. Lilla vän..

Nu blev det ett långt inlägg. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Fia

hade det gått att stänga min säng utan att smälla i den hade jag gjort det, men ni ligger ju och babblar så man inte kan sova så måste ju stänga den! och du hade varit jätte sur om det va jag som hade sällskap i en vecka och då låg där själv ;) så kasta inte sten i glashus, LILLA VÄN!



och man kan inte tvinga fram kärlek som du verkar tro

2010-02-22 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0