Mitt försvar //Fia

Karro skrev att jag är bitter, bitter njaa...men är aldrig kul att ligga ensam i ett rum, när man hör att andra ligger i ett annat rum och pratar skrattar och har roligt och speciellt i en hel vecka :P sen hatar jag att sova själv också. Och karro säger att det är mitt egna fel, men man kan väl inte tvinga fram kärlek? eller?
och att jag smäller i dörren är för att den går inte att stänga annars, sorry :P
(en gång smällde jag för att ni låg och skratta och prata så högt så jag inte kunde sova :P )
och hade inte tänkt sova mellan dom bara, i samma säng, det har vi gjort förut och det gick bra.
im not a baby.

Men över till nånting man kan styra över ;)

Det här måste vara den låten med den mest meningsfulla texten som någonsin gjort så måste bjuda på den :D



Den här låten har räddat mig från dåligt tänk, har gått och haft den i huvudet i flera veckor.

Kommentarer
Postat av: Kirri

hahahahahahahahahahahahahahaha! Undra hur det ska gå när vi skaffar varsin lägenget? Kommer du kunna leva utan mig? :P Verkar inte så ;) Ska bli roligt när du skaffar kille, så ska jag göra likadant som du gör nu! Du kommer lacka sönder på mig! haha!

2010-02-23 @ 09:29:56
Postat av: Fia

haha ja du verkar kunna vara utan mig iallafall, du bryr dig inte alls längre :P haha nej för kommer förstå precis hur det känns ;)

2010-02-23 @ 15:25:26
Postat av: Karro

Jo, men det börjar bli lite för mycket när du är arg för att jag råkade träffa min pojkvän i en vecka i rad :O För det första var det mest för att han mådde dåligt asnnars hade han ju inte kunnat vara hos mig! Vadå känns? :P Vad skulle jag förstå hur det känns menar du? :P Jag skulle vara glad för din skull om du hade ngn som du tyckte om!

2010-02-23 @ 15:43:58
Postat av: Fia

jag är verkligen inte arg. jag förstår att olle mått dåligt och har inga problem med att han är här, men ni är inte så sociala mot mig bara :P och tänkte i lördags bara att jag skulle få vara med lite för vi hade så kul tillsammans på dan och kvällen. Förlåt om jag framstått som sur, men har tänkt på så sjukt mkt olika grejer och grävt in mig lite så va lite nere.

Jag är jätte glad för din skull, tycker olle är världens mysigaste kille och verkligen jätte bra för dig :) men menade bara att att jag vet hur det känns att vara den som är själv lixom :P

2010-02-23 @ 17:49:56
Postat av: Jay

Nejmen oj, vad är det som händer???

nu får vi lugna ner oss lite tycker jag.

2010-02-23 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0