Mys fredag

Fredag, fredag fredag fredag fredag . Älskar fredagar.

Sitter på jobbet nu. Jessica i är sjuk så sitter här alldeles ensam på kundtjänst. Men Cizzi är här också (mobbaren) men hon och jag jobbar ju inte med samma sak. Men som tur är har vi inte så mycket att göra just nu. Cizzi sitter och läser sexnoveller (?) Kanske hittar hon något intressant för hon blev väldigt tyst nu..

Idag ska snövit åka ifrån oss. Nästan så man blir lite ledsen i ögat! Hon är ju nästan jordens sötaste kanin. En riktig gofis. Jag och Fia har fått några roliga skratt dom här veckorna. Hon lever sitt egna lilla kanin/hund/hamster liv.

Nu ska jag jobba vidra. Tjo! (som min mamma skrev till Fia igår, hoho)

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag läser inga himla sexnoveller :-P

Det sparar jag till ikväll när jag är ensam hahahahahaha

2010-02-05 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0