Onsdag torsdag HELG!

Vill helst ha helg NU!

Bloggtorka. Ikväll är det träning. Är jätte taggad! Älskar att träna i CC. Man får en annan känsla än när man tränar i Skarpäng. Nästan som att det är en mer seriös träning. Jag vet att det är inställningen som gör det men kan inte låta bli att tänka så. CC is the shit! 

På söndag ska jag leka med brudarna i Heron. Cant wait! 

Måste även tilllägga att jag pratade med i Carro i helgen. Shit vad skönt det var att höra hennes röst. Mitt hjärta! Hon kom dock inte med de bästa nyheterna men jag tvivlar inte på att det inte kommer lösa sig. Så stark som den tjejen är!  




Sen tillslut, älskling. Du ska veta att jag alltid finns här för dig, alltid på din sida. Det löser sig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0