Välkommen tillbaka Kirri

,

Nu har jag varit sjuk i två dagar. Tillbaka till verkligheten. Jobbet!

Ville så gärna träna igår.. Men har varit sjuk så får vänta tills imorgon. Ska åka och fixa naglarna hos Nicco ikväll, det behövs verkligen. Har fem naglar kvar av tio möjliga. Behöver jag säga att det ser hemskt ut?

Över till något helt annat. Fia har i tre nätter i rad legat och stönat. Inatt blev jag väädligt irriterad. Puttade till henne en gång och hon slutade. La mig ner på kudden igen och försökte sova. 4 sek senare börjar hon igen. Stönen har blivit längre och längre ju fler nätter det varit. Så inatt var det riktigt långa och höga stön. "Fan fan fan.. JAg VILL SOVA!"
Gjorde ett sista försök och satte i mina öronproppar. Trots detta gick hennes läten förbi min öronproppar och jag låg fortfarande sömnlös.. Började även må lite illa där jag låg och lyssnade på Fia. Vem vet vad hon drömde.. uäääk! Lyckades tillslut somna till Fias stön(!?)

Yeye.. över till ngt annat pleeease!

Köpte ett par nya skor igår för 39 kr. Väldigt snygga faktiskt. Är riktigt nöjd.



Kommentarer
Postat av: Fia

Du tror inte jag stönar, snarare att jag kämpar för att få luft! Mina luftvägar är ju helt igentäppta av slem :P

2010-02-10 @ 12:23:34
Postat av: Fia

Du tror inte jag stönar, snarare att jag kämpar för att få luft! Mina luftvägar är ju helt igentäppta av slem :P

2010-02-10 @ 12:23:49
Postat av: Karro

Hej bortförklarningar ;)

2010-02-10 @ 14:04:16
Postat av: Fia

ingen bortförklaring faktiskt ;)

2010-02-10 @ 15:09:34
Postat av: Caroline

hahahahahahahahahah

2010-02-13 @ 11:06:55
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0