-

Har just skrivit klart min packningslista till Åre. Ojojoj.. jag kommer definitvt glömma något. Ska till centrum efter jobbet och göra en snabbis. Jag har ungefär en halvtimme på mig att shoppa innan affärerna stänger. Ska hinna köpa några saker till resan som jag bara MÅSTE ha. Fias kompis hittade inte sina pjäxor så kommer få hyra pjäxor däruppe. Skit segt, men men! Kommer ändå inte ha några pengar kvar efter den här resan iallafall så bäst att ta slut på precis allt, haha. Är ju nästan så iallafall. Men nu ska jag jobba klart sen ska jag rusa till täby centrum.

Ha en grym helg!! Skriver när jag kommer hem igen. Hoppas på att lägga upp massa smaskiga bilder då också.

SCHMEEEEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0