felsms.com

Till: Mamma
Sms: Gud vad jag saknar dig älskling! Jag kommer våldta dig så fort du kommer innanför dörren baby ;) akta deej
Svar: Fredrik!! sådär pratar man verkligen inte till en levande varelse!! jag hoppas verkligen du inte tvingar henne till något!!

Förklaring: Skulle givetvis skickats till min dåvarande flickvän Celina men hamnade hos Mamma. Slutade med ett långt allvarligt snack om våldtäkt. Mamma förstod inte att det var på skämt..

/Freddan


Till: Tobias, min pojkvän.
Sms:
Ja, men det är inte storleken som räknas. Tobbe har också liten, fast han är inte så bra i sängen heller iochförsig. Ska vi dumpa dom samtidigt?
Svar: Du är inte heller så jävla bra. Nej, för nu dumpar jag dig. Jävla fitta.

Förklaring: Fan. Min bästavän tänkte dumpa sin nya kille för att han hade ganska liten och inte var så bra i sängen. Så jag försökte muntra upp henne. Det där om att vi skulle dumpa dom var bara ett skämt. Jag tyckte verkligen om min pojkvän och ångrade verkligen det där smset.

haha, tragiskt!

 


Till: Pappa
Sms: MMS en bild på mig naken i en spegel. Med texten " Vill du?"
Svar: Är du helt dum. Fattar du inte vad som kan hända om man skickar runt sånna bilder. Tänk om han bilden skulle till hamnar på nätet. Vad gör du då? Mamma får ta det här med dig i kväll. Sen kommer jag hem på fredag och vill prata med dig.

Förklaring: Skickade en naken bild till min pappa och inte till min pojkvän som det var tänkt. Kan knappt tänka på det utan att skämmas fortfarande

hahahaha!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha fan vad kul!!

2010-01-20 @ 18:40:30
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Karro

;D

2010-01-21 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0