hej och hå vad tiden går

Snart tar 91:orna studenten. Herregud. Det betyder att det var två år sedan jag tog studenten. Känns som om det var igår vi åkte iväg på det där flaket in mot stan och bara röjde. Studenten btw, den dagen, vilken känsla, vilket lyckorus & vilken lycka. Jag grät när jag sprang ut! Ojojoj.. Obeskrivligt. Den dagen hade jag gärna upplevt i repris.

Lite bilder från studenten kanske? :)

Min studentklännig

 


Jag och mina favorittjejer i skolan


Min lilla prinsessa Novalie




Min älskade vän. Känt varandra heela livet <3


Nostalgi afton!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja du gumman, det var tider det!! Åh vill också ha tillbaka den dagen.. :) Vilken känsla det var.. :)

2010-01-26 @ 16:34:20
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0