Hejhopp :)

Gårdagen var jätte mys. Om inte annat väldigt roligt. På bussen halv elva påväg in till stan kände jag att jag hade träningsverk i magen. Det är ett tecken på att man har skrattat en del. Vi åkte pulka som galningar. Fia gjorde en exakt likdan landning som hon gjorde med sin snowboard uppe i vemdalen. Rätt på arslet. Kul kul!

Roligaste bilden för dagen! Fia gör en Anja Persson.

Basta var otroligt skönt :)


Alla åkte typ upp till fjällen och firade nyår. Jag är glad att jag var hemma bara. Var länge sen jag var hemma i sthlm och firade nyår. Flera år sedan. Så fick jag fira med min bästa vän också :)
Min pojkvän tyckte det var viktigare att dricka sig så full att man inte kommer ihåg någonting. Jag har tröttnat på sånt där. Jag tyckte det var roligt för två år sen. Nu får jag inte ut något av det. 

Nu ska jag käka glassbåt och mysa framför tven. Ska och klättra imorn med Jenne & Carre. Sen bio på kvällen med Olle och Jesper. Rolig morrondag väntar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0