Kaaaaaaaaaallt!

Var -16 imorse när jag åkte till jobbet. Burr. Sitter här på jobbet och fryser sönder fingrarna. Satte på mig vantar förut men det gick inte så bra att skriva på tangetnbordet då..

Fia ska till Heavenly i veckan och höra om dom har några tider. Ska tatuera oss. Vi har ju planerat att göra det ganska länge men har inte haft råd. Vi ska skriva en sak på benet. Efter allt som har hänt kan jag inte låta bli att känna mig liite osäker på om jag och Fia ska göra en tatuering som symboliserar oss. Har nyss blivit sviken av en kompis jag trodde var min bästa vän som jag känt vääldigt länge. Har lärt mig att det spelar ingen roll hur länge man har varit nära vänner, man kan fortfarande inte veta om relationen bara är falsk från den andras sida. Kan hända att Fia sviker mig också, eller vi går skilda vägar. Men det tvivlar jag på!!

Så jag längtar tills vi ska åka och tatuera oss. Min tredje. Det kommer säkert bli några fler även efter denna ;)

Ikväll ska jag, Fia & älskling hem till Mamma och umgås. Spela lite spel och kolla tv. Har inte träffat mamma på ungefär två veckor. Så är väl dax.

Nu ska jag äta vidare på mina goda små yougurtar och sno halva Cizzis butterkaka. HEJHEJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0