Likey Likey

Helgen har varit grymt... mysig!

Jag & älskling har bara myst med tända ljus och film. Sen var vi hemma hos hans mamma på lördagkväll. Käkade middag där med ett antal personer. Var väldigt roligt. Spelade ett spel när man ska förklara ett ord för de andra. Inte med andra ord men något liknande. Great!  

Nu får jag inte träffa älsking på nästan två veckor. Åker ju till Åre på onsdag kväll. Appropå det så hatar jag att packa. Bläääääää. Nästan värre när man kommer hem för då packar man inte upp väskjäveln förens typ tre veckor efter bara för att man inte orkar. Sen ska man alltid ta med sig för mycket, och helt fel saker. Packning är ett mysterium. Jag behöver defenitivt en lektion i det.. finns det någon sån?

Helgen avslutades i tibblehallen. Var sargvakter åt caperio. Suck. Men det gick fort för jag satt med Becka, Carre & Fia. Så vi snackade bort matchen så det gick lite fortare. Sen var det lite roligt när Carre fick en svettig spelare över sig och han svingar sin klubba i mitt ansikte. Treeevligt!

Fia blev stoppad av polisen förra veckan. Hon körde 40 på en 30 väg.. ajaj!. Men vi hade tur, blev ingen böter ;)



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Kanske Alias? :)

2010-01-11 @ 16:15:02
Postat av: Karro

RÄTT!

Party ALIAS hette det fan :)

2010-01-12 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0