Party in the USA

Jag är trött

Kom hem halv tolv igår. Tog ju tio min extra eftersom Fia blev stannad av polisen när hon körde 40 på en 30 väg. Men det gick bra. Hon hade kunnat fått 3200 kr i böter men vi hade tur. Haha sjukt!

Musikalen var galet rolig ibland. Stundtals ganska tråkig faktiskt. Men det roliga vägde över så det var en godkänd musikal. Satt ju mellan fylletrattarna Robin & Bergstrand så dom skrattade åt allt. Dock var den tre timmar lång. Liiiite långt kanske!

Ska hem till älskling idag. Mysa! Sen imorgon ska vi äta kalkon hos hans mamma. Jag har aldrig ätit kalkon och jag tycker kalkoner är fula. Så vi får se om dom smakar lika illa som de ser ut..


älskade lilla Clara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0