Sometimes

Helgen har varit super mys

Åkte till älskling i fredags och mös sen åkte vi hem på lördagen och kollade robinson. Igår var vi först och kollade på Täby is - Lockerud. Eller Lockeryd som hon i sekiteriatet sa. Efter det åkte vi till våran match i Viksjö SH. Kvart över fem mötte vi bele i ovannämnda hall. Vi vann med 0-5 trots att vi var ganska dåliga. Inte så mkt fart i benen, trots detta så har jag träningsverk i både ben och ruuuumpa idag. Smällar man får ta ;)

Inatt har jag inte fått så mycket sömn. Som de flesta vet så pratar jag i sömnen och herjar på nätterna. Inatt drömde jag att jag inte fick ha mitt täcke på mig av någon anledning så jag vikte ihop det så fint och la det vid fotändan. Kröp istället in i Olles täcke. Efter ett tag ville jag ha mitt täcke igen och funderade på om jag kunde ta det eller om det skulle få hemska konsekvenser. Efter lite velande tog jag tillslut mitt täcke och kunde sedan somna om igen...

Herregud


Gubben breve ska nog inte se så lugn ut som han gör med tanke på att han snart kan få sig en knapp i ögat när Fias skjorta spricker..
Note to Fia: Man ska inte äta mer än vad kläderna rymmer..


Kommentarer
Postat av: Fia

Note to myself.



ha inte en tajt skorta på en 5 rätters middag ^^

2010-01-25 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0