Jävla skit träning

Kommer inte igång med sommarträningen alls. Önskar att man hade gemensamma träningar alltid för då vet man att man gör det man ska åtminstonde. Jag har noll disiplin.

I helgen ska vi till Östa och spela fotbollscup. Eller jag ska inte spela, bara kolla på. Det är på läktarn jag hör hemma när det handlar om fotboll.. tyvärr! Hade velat åka till Grönalund i veckan men Erik ringde i förrgår och frågade om jag kunde jobba onsdag torsdag fredag, och man tackar inte nej till pengar. Men det blir nog grönan nästa vecka, Carro var iallafall pepp. det gillar vi :)

Har gjort framsidan på albumet till resan som jag ska göra.
Niice huh?


Kommentarer
Postat av: Olle

Med lite hjälp eller? :P

2010-07-22 @ 10:12:10
Postat av: Karro

Lite kanske ;)

2010-07-22 @ 11:08:26
Postat av: barre

men jag rå ^^

2010-07-23 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0