Mormor Kajsa Anka

Fias mormor Karin är nog en av de roligaste människorna jag känner. Varje gång man är där och hälsar på skrattar man minst ett antal gånger åt saker hon säger. Hon har nästan precis lärt sig att skriva och skicka mejl till folk på hotmail.com. Här är ett mejl hon skrev till mig nyss:

Hallå Ida Filipsson !
 
   Tack för svaret. Du kan nästan gissa vad vi 
  gjorde på midsommarafton BINGO BINGO BINGO
  men inga pengar.Kul ändå.
 
   Jag har hört med mina anköron att Ni skall till Grekland
   Då gäller följande Ha mycket kul. men men men
   Gå inte för långt ut ivattnet.
   Håll i drinken
   Följ inte med en massa pojkar upp i bergen
   Gå inte ifrån varandra
   Håll hårt i plånboken
   Sola inte för mycket
   Va rädda om varandra
 
   Jag vill av hela mitt hjärta att Ni kommer hem.
   Fia och Du kan läsa detta ihop.
   om det går bra Tack på förhand.
 
 
    Kramar från Kajsa Anka
    När reser Ni ?

(Hon vet att jag heter Karro men kallar mig alltid Ida eller Carola.
Och Kajsa Anka vet jag inte vart hon har fått det från?)


Fias Stålmormor! haha.


Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha fy fan va kul :P va ungefär som när hon skrev att vi skulle hålla i drinkarna på färjan för att dom kunde vara manipulerade med droger :P



Hon kallades för Kajsa förut så då tyckte hon kajsa anka skulle vara en bra hotmail ;)

2010-07-01 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0