10.06.28

Sitter och försöker knåpa ihop pappas födelsedagspresent. Det är ganska mycket pussel med den, mer än vad jag trodde när jag väl började. Men det är drygt en månad kvar tills hans fyller år så förhoppningsvis hinner jag klart tills dess. Fia var nyss hemma på sin lunchrast så vi åt frukost/lunch tillsammans. Roligare än att äta själv.. Hade tänkt hämta min cykel idag på en av mina raster på jobbet. Hade tänkt att jag skulle börja cykla till jobbet i en och en halv vecka. Känns som jag behöver de då jag inte hinner med att träna så mkt på egen hand som man ska göra. Jag slutar ju tio över nio på kvällarna, och visst att jag kan ut och springa nu innan jobbet men jag HATAR att träna själv. Det slutar alltid med att jag ger upp. Jag behöver någon som kan puscha mig. Men det löser sig. Jag och Fia från träna som galningar de sista veckorna som är kvar sen har vi bestämt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Hej!

Två bilder från midsommar


Fia: Jag bränner mig aaaldrig i Sverige!
aaaaotch!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0