10.06.30

30 Juni?? Helt seriöst? shit vad tiden går fort. Men är dock stolt över att jag lyckades ta mitt första dopp för iår i Juni iallafall. Jag höll på att banga där ett tag men på midsommar helgen så small det. Doppade mig bara lite snabbat för att sedan gå upp ur vattnet så fort som möjligt. Men what the fuck? Man kan ju kalla det att bada ;)

Idag hade jag som sagt tänkt att cykla till jobbet. Måste först och lämna in den på cykelverkstan där jag köpte den för det är nå fel på sadeln, den sitter inte fast som den ska. Sen ska jag till syster en sväng som jag hade lovat. Måste även fixa lite bilder till pappas present där om det någongång ska bli av. Sen är det jobb som gäller. Fia har varit snäll och åkt med mig, det är inte så roligt att sitta och åka till brommaplan sen årsta alldeles ensam kl åtta på kvällen. Det tar ju som sagt ett tag. Sen har Fia lärt mig en smartare och snabbare väg som jag kan åka. Så ikväll får vi se om Fia behöver hjälpa mig. Har varit påväg och åka fel typ tre gånger redan. Tur att du är med min vän ;) Jätte snällt!

Ser framemot helgen. Kommer bli jättemys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0