14 juni

Shit vad tiden går fort.. helt sjukt! Har suttit och kollar biggest loser som jag missade igår, ajabaja. Satt ute i solen ett tag men gav upp efter tio min. Det är ju svin varmt. Solen tar jävligt bra iallafall. Passade på att ta ett kort på min nya bikini jag har köpt. Riktigt snygg. Sen tog jag ett kort på mina snygga myggbet. Jag är nog allergisk. Det såg ännu värre ut igår. Fick dessa i fredags. Hmm.. undra om det finns nån salva eller nått för sånt här? Tänk och få hela kroppen full av blåmärken, inte särskilt snyggt. På bilden snys det inte att det är alldeles rött och blått runtomkring. Känns som man har ett litet berg på benet. Har fler men tog kort på den som satt bäst till ;)

 

Ikväll ska vi dela ut vatten på vårruset med hela laget. Eller hela laget vette fan, det är ju tydligen bara vissa som spelar i laget när det gäller sånna grejer. Även fysträningar. Igår var det jobbigt. Usch hatar dom där intervallerna, och det blir bara jobbigare och jobbigare. Folk pratar om att man kommer in i andra andningen efter ett tag och att det går lättare då.. förstår inte vad de menar!! Nu ska jag gå och tvätta håret, det ser för hemskt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0