i could really use a wish right now, wish right now

Igår åkte jag hem till Hanna och Clara för att leka lite ute i solen innan jag skulle iväg och jobba. Riktigt mysigt! Carina var ledig också så hon kom åkandes i sin nya cab för att hämta upp Clara och Hanna sen när jag skulle åka. Clara såg ut att trivas rätt bra, och jag förstår henne.

 
(jätte dåliga bilder eftersom de är tagna med min kassa mobil)

Sen efter jobbet drog vi ner till ängsan för att spela lite vollyboll med några sköna människor från posten. Det blev en riktigt lyckad kväll. Tänk vad lite som behövs av andra människor för att man ska känna sig glad och må bra. Det gillar jag :)

Ikväll ska jag jobba som vanligt sen drar jag och Fia till rådmansö. Cant wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0