lill-lördag

FAN vad skönt det ska bli och åka bort ett tag på midsommar, till ett helt nytt ställe och bara ta det lugnt. Sola, bada, skratta och känna sig allmänt lycklig. Ibland känns det som om man bara vill börja om på nytt, ett nytt liv med nya människor. Med bara folk man kan lita på, vet alltid finns där och slippa gå runt och vara halv irriterad ibland.. men sånt hör väl livet till i guess. Ibland blir man bara urless. När jag ändå är negativ kan jag ta en till irriterande sak:

Gamla tanter och gubbar!!!
varför måste de alltid söka problem? Finns det inget problem måste de alltid göra allt i sin makt för att någon ska göra bort sig eller göras ngt fel i deras ögon. Som tillexempel igår när jag råkade hämta posten på ICA 17.57 när man ska hämta den 18.00. Då ringer gubbjäveln till posten och säger att han måste ha med sitt paket och att jag hade hämtat posten för tidigt. HERREGUD. Gå till posten och lämna ditt paket lite tidigare då så är du säker på att den kommer med om det var så himla viktigt.. Inte så att du har massa för dig på dagarna, pensionärgubbe!! gaah..

Så nu känns det lite bättre, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0