Någon där?

Ja det var ett tag sen. Har haft lyxen med att inte skriva blogg och bara läsa andras. Men mina vänner ville att jag skulle skriva antagligen så de också har något att läsa. Så jag tänkte ge mig på och skriva ett inlägg ^^

Var med Carro Silfvermaaaane (hon hatar när man säger hennes efternamn) igår i Nacka Forum. Vi hade jätte mysigt, hon, jag & Roffeman. Han är så ful så han blir söt den lilla rackaren. Vi tog lite bilder men de ligger på Carros kamera och som de flesta känner till är hon för snål för att skicka över några.. Nej men det kommer nog upp några snart när kärringen orkar lägga in dem i datan.

Igår hade vi avslutning med laget. Lise hade med sig en hel korg med saker hon hade bakat, och fysatan vad gott det var. Hon är bra den där Lise. Sen grillade vi korv och drack läsk. Ganska bra fys träning enligt mig. Men jag har faktiskt träningsverk i armarna idag, och de är inte från korv/kakätandet. Jag lovar!

Har även varit duktig och städat hela lägenheten också. Så nu ser det inte ut som en ungkarlslya som Cizzi säger!
Ni får ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0