Nostalgitrip

Har precis setat i solen ett litet tag, det blev alldeles för varmt så jag gick in igen. Sen vill jag ju inte se ut som en skrynklig ostrykt skjorta när jag blir äldre. Gick upp kl tio idag. Kände att jag ville sova lite längre pga vad brist på sömn i helgen som var. Men det var helt klart värt det. Över till ngt helt annat.. känner precis att jag har fått ett myggbett i ansiktet.. mindre kul! Jag gör som kineserna, kliar tillbaka.

Jag har Fias gamla mobil just nu eftersom min egna börjar lägga av totalt. Skickade över lite kort som låg på den mobilen, när man var liten och lite småfjortis. Nostalgi.


Titta vad liten Novalie var, vilket sötnos!!


Båda nog förändrats på dessa år som gått!



Fast på vissa punkter är vi exakt lika som förut..


Innan Mickans & Blommans fest


Varför har vi våra luggar utanför bandet?? haha


Jag hade precis börjar med P-piller vilket resluterade i ett par sillisar.
Och Fia? Jag vet inte..


Vilka snyggingar!


Påväg till vemdalen!

Det var lite bilder från den tiden.

Ikväll är det picknick med laget i ängsan. Blir det fint väder så glider vi nog ner i guess.

Ha en fortsatt bra dag snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0