Vilka studenttider

Jag och fia pratade om det igår när vi åkte omkring i åkersberga och täby och det vimmlade av flak. Fan vad avlägset det där känns! Det var bara två år sen man själv stod på flaken och hoppade och skrek. Men att ställa sig på ett nu hade nog känts lite.. knäppt. Nu är man ju en gammal tant i jämnförelse till dem som tar studenten, men jag avundas dem eftersom jag vet att jag själv hade så jävla roligt den dagen. Ska åka till heby idag eftersom min pojkvän tar studenten imorgon. Bättre sent än aldrig.. eller hur säger man? ;)

Nu ska jag gå och leta efter en klänning som jag kan ha imorgon. Tjo!

Jag och min bästa Barre<3
I lov yo!


Kommentarer
Postat av: barre

i lov yo to <33

2010-06-04 @ 22:10:23
Postat av: Olle

tack för att du va där snygging! ;D

2010-06-08 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0