10.03.08

Helgen var helt perfekt. Var inne i stan och nacka forum med Fia och shoppade i lördags. Gjorde av med lite pengar.. Alltid lyckat! Skulle ha träffat Carro i lördags men hon blev sjuk på natten så träffade henne igår istället. Guuuud vad glad jag blev när jag såg hennes feta ansikte. Det feta ansiktet har jag saknat nått så sjukt mycket kan jag säga! Kelly kom vid tre också, riktigt mys! Så vi satt på ett café och snackade skit, minnen och allt man har missat. Fan vad man önskar att man kunde göra det oftare! Men jag & Carro har bestämt att när hon flyttar hem till sthlm igen i April ska vi träffas minst en gång på två veckor.. Om ni fattar. Jag fattar iallafall, och carro! Sen skulle vi ha en Carro, Karro & Kelly dag också. Längtar!

Sen har jag fått myst med älsking i helgen också.. Mitt hjärta..

Hmm.. vad har jag mer på hjärtat? Spelade match igår och vann.. igen! Fortfarande obesegrade och en match kvar på den här säsongen. Lycka! Fan vad bra vi är! Dagens bästa kommentar måste ju varit Uffe (fias pappa) när han sa i micken efter våran match "ja man kan ju stanna kvar om man vill se en halvhyffsad dam match" Kunde inte formulerat mig bättre. hoho..

Nu ska jag surfa vidare,

Jag & min babe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0