19 mars

Så var det äntligen fredag, yeeah.

Vi skulle haft någon sotrs avslutning med jobbet idag men tror inte att det blir något. Linda frågade om vi skulle leka ikväll, så blir nog hemma mys med Fia och Linda. Gillare! Det kan aldrig slå fel.

Imorgon ska jag först på dop sen hem till älskling. Ska åka kommunalt. Det var lääänge sen ;) Man blir så bekväm när man har bil.. tills man kollar på kontot och hälften av lönen går åt till bensin.. Okej det var väl att överdriva lite men det är mycket pengar som går åt för bränsle till bil jäveln. Har haft mammas bil i två veckor nu och ska få tillbaka lillskrutten i helgen. Den lilla vita bilen. Mamma tyckte inte att jag skulle köra runt i den när det var så halt ute. Är ju trots allt inga krockkuddar i den bilen. Men nu börjar det äntligen kännas som vår ute så då kan jag börja köra runt i lilla skrutten igen.

På tal om Vår. Ge mig mer sol! Man blir så glad när det är sol ute. Älskar solen. Älskar våren. Man uppskattar våren mer än sommarn känns det som. Det har varit kallt en hel vinter och det börjar bli varmt ute, solen skiner och man känner sig helt plötsligt väldigt pigg igen. Sommarn kan lätt bli en besvikelse då man hoppas på att det ska vara varmt VARJE dag. På våren är man glad för varje timme solen skiner.

Längtar till Grekland också.. och Falun! Fan, känner på mig att sommar 2010 kommer bli oförglömligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0