dude looks like a lady

HELG!

Idag ska jag låna hem tre filmer. Bröllopsfotografen, 2012 och Sommaren med Göran. Sommaren med Göran har man sett två gånger men den är ju så jävla bra. Klockren film. Nästan lika klockren som Heartbreak hotell. 2012 hann jag inte sen när den gick på bio så får se den nu istället.

Nu är det bara två matcher kvar sen är det dags för kval. Fan, man kommer ju vara lite nervös!! Vill så gärna gå upp i ettan. Att spela i tvåan ett år till är nog inte det roligaste. Men hur det än går tycker jag att vi är bäst, no matter what.

Tycker fan om Darins och Annas låt från melodifestivalen. Har inte kollat på melodifetstivalen alls, tycker inte att det brukar vara sådär super kul. Har haft roligare saker för mig helt enkelt. Men hörde de här två låtarna på radion idag, helt klart godkända.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0