En match kvar sen kan vi vara obesegrade genom hela tvåan //Fia

Vinst idag igen mot Älvsjö med 5-4, va första gången vi låg under till en början, men som vanligt är vi så rutinerade att vi hämtar upp det och vänder till vinst. Va en rolig match, men va en jävla fitta som tog nackgrepp och försökte slå in mitt huvud i väggen och då såg jag rött, men höll mig och gick därifrån :P men gud vad jag hatar såna människor!

Nu sitter jag här med Fis-Olle, han är helt förstörd så han ligger med en filt i soffan och ser sjuk ut :P får försöka få liv i honom. Kanske vi kan baka en kaka till vår älskade Karro :) hon ville ha kladdkaka. Får se om det hinns med mellan tvätten :)

Ikväll blir det söndags mys, med karro och olle och lite god mat och kanske kladdkaka :)

och imorrn är det jobb...bläääääää!


Fy fan vad vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0