Fint väder igen!

Har varit jätte duktig den här morgonen måste jag säga. Har städat hela lägenheten, har bara vardagsrummet kvar. Är i full gång med att måla köksstolarna vita. Satt upp nya gardiner i köket och tänkte snart bege mig ner till centrum för att hitta lite fina dukar och ljus så man kan göra det lite mer hemtrevligt i köket. Köket är det ända stället vi inte har gjort om så mycket, vi äter mest middag framför tv:en eftersom det är bara plats för två st i köket. Men det gör inte mig något ;) Är alltid ngt bra på tv innan träningen börjar..

Appropå träning så längtar jag till våran ikväll. Ska träna i CC och träna riktigt ordentligt till kvalet. Sen är det möte efter i konferansrummet. Spännade. Är nervös inför kvalet. Mickan ringde nyss och hon verkade också vara nervös. Det är bra, då är jag inte ensam. hoho. Pratade också om Moas 18 års fest på lördag. Skulle ha kommit men har ångrat mig en aning.. Det är synd. Hade jätte gärnat velat fira henne. Moa 18 år?! HELT sjukt egentligen. Känns som om det var igår lilla Moa hängde efter mig och Mickan på baksidan. Hon kommer alltid vara lilla Moa. Även fast hon är stora Moa snart!!

Nej nu ska jag gå ner till centrum och shoppa lite. Måste först betala min böter jag fick på bussen hem från Olle... GRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0