Fredag idag min vänner!!

Ska ner till centrum nu och köpa lite småsaker och hämta ut Mickans present. hehe.. Hon tjatade om presenten igår så jag tror faktiskt hon är lite nyfiken.

Ikväll ska jag umgås med några vänner från laget. Vi kanske skulle vara hemma hos Malin, titta film, käka godis, bara ta det lugnt. Skönt! Jag är ju som sagt lite nervös inför imorgon.. Första matchen man har varit nervös inför den här säsongen. Det har ju inte varit något snack om att vi har varit det bästa laget genom hela serien. Nu ska man möta två lag som man inte har någon aning om hur de spelar eller hur duktiga de är.. läskigt!

Nej nu måste jag kila. TREVLIG HELG FOLKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0