HEEEEEEEEEEEEEJ HOPP!

Är så nedrans trött..

Sitter här och hoppas på att jag kan träna ikväll trots min tå, hoppas hoppas hoppas! Jag tänkte att jag går in och spelar som om jag inte alls har ont så kanske den lossnar av sig självt.. Snälla låt mig slippa läskiga farbror doktor..

Fan vad jag längtar till sommarn. Speciellt till Grekland, ska åka med Carre & Fialotta. Fy fan vad skönt det ska bli! Får bli en sista minuten flygbiljett så det blir så billigt som möjligt. Jag är ju arbetslös snart så man har ju inte hur mycket pengar som helst om man säger så.. Någon som vill försörja mig med lite pengar? jag tar gärna emot.

Måste måste måste ringa till nagelsalongen. Har endast fyra naglar av tio möjliga. SNYGGT! Har även målat mitt pekfinger i chockrosa. Jag och Fia testade lite nagellack på Kicks i nacka forum.. eller forum nacka? Whatever.

tillsist, GE MIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0