Hej alla läsare!

Jag och Fia var på CO igår och köpte nya högtalare till laptopen, så sitter och lyssnar för fullt här hemma. Bra musik = bra humör! Har damsugit hela lägenheten.. det tog sin tid men jag är klar. Lägenheten är ju faktiskt inte så liten. Tänkte ta lite bilder och lägga upp men min mobil verkar inte vilja samarbeta. Alla nya bilder jag tagit syns inte när jag kopplar in den i datan.. skumt! Så ni får en mycket fin webcam bild på vardagsrummet istället.




Köpt en vänskaps sten som vi har på vardagsrumsbordet.

Ikväll är det träning. woohoo! På måndag är det sista kvalmatchen. Nervöst.. Spelar vi som det underbara lag vi är vinner vi. Lagmaskinen, vi vinner det här tillsammans. Lise var grym förra matchen. Det är starkt att kliva fram och visa vägen under en av säsongens viktigaste matcher. Du är grym!

oVER AND OUT (OJ CAPS LOCK)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0