Innebandy, allt här i livet?

Neeeeeeeeeeeeej långt ifrån! Men vissa släpper ju allt för att spela innebandy. Själv värderar jag vännerna högre. Jag har världens bästa vänner, ni vet vilka ni är! Skulle aldrig göra något som riskerar att jag förlorar dem. Aldrig. Aldrig. Aldrig. Vad är glädje om man inte har några att dela den med?

Anledningen till att jag tog upp innebandy en vanlig torsdag som denna är att jag har tillbringat morgonen med att läsa Görans nya tjej innebandy tidning, Grace. Ni kan läsa denna här. Jenne & Malin har bland annat gjort en intervju med Elin från Arlanda som var och tränade med oss. Jätte duktig tjej och en jätte bra intervjuv. Bra jobbat tjejer!

Noterade även att jag älskar Moras tränares sätt och tänka. Har aldrig trott på att värva in ett helt nytt lag och sparka alla som har tagit ett lag till toppen.. Byta ut i stort sett ett helt lag är nog aldrig en bra ide. I guess.

Kval snart och vi ska göra allt för att vinna. Nu kör vi tjejer! (eller som Perre alltid sa förut "nu åker vi tjejer").


Kommentarer
Postat av: Lina

Inte mycket till magasin iaf, mest en massa modebilder som de laddat ner från nätet och gamla storys...

2010-04-04 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0